Isnin, 5 Julai 2010

Kambing golek dikedai ~ Pak Ngah Hilmi Mlm tadi

Inilah kambing panggang istimewa malam tadi disediakan ..pertama kali digolek untuk pelanggan dikedai....inilah baki yang ada sehingga jam 11 malam tadi....
Duk tunggu juga kut2 haji samad datang..lain orang pulak yg datang, tapi dari benua yg sama..bezanya dia Putih hehhehehh...maaf tak dak gambar...dia booking satu paha..duk tunggu dari petang...dari buka kedai sampai lepas maghrib....dah makan beli bawa balik....
Kek sapa ni.???....adik mimi bangun pagi duk mengira ..kut2 tak cukup hehhe
Cik Rajie...dan fairus dari Shah Alam....silent reader....tu datang tanpa diduga senyap2 jer dengan family nya..
rupanya orang pendang jugak.....satu daerah dengan Pak Ngah Hilmi....


Adik farah..senyum lebar dia...

Siapa ni...tak lain tak bukan Ustaz Zambri dari rancangan...tut** bersama kawan2 jemaahnya

Yang ni sapa cuba teka...istimewa....cik imran paris tau jawapannya cuba tanya dia....

Ini dia Faizah..silent reader yg datang...penantian kak shami..
terubat dengan kehadiran insan2 di atas..heheheh
terima kasih...kunjungan anda semua adalah percaturan Allah jua....alhamdulillah...
kepada kawan2 yang lain dan juga pengunjung blog serta peminat BBQ kambing
kunjungilah kedai Pak Ngah Hilmi..
untuk menikmati hidangan kambing panggang istimewa ini..
Paparan diari kambing panggang ini hakikatnya tiada sikit pun niat untuk berbangga..
kami semua crew BBQ kambing Pak Ngah Hilmi...
merasakan cukup berpuashati dan syukur kepada Allah kerana hasil kerja kami diterima dan disokong oleh peminat2 BBQ kambing....
mudah-mudahan...semuanya dalam redha dan perlindungan Allah hendaknya...







7 ulasan:

Ayah Zain berkata...

salam shami2

alhamdulillah,
moga perniagaan pak ngah hilmie berkembang mau

az saja yang bekum sampai-sampailagi ni

rezeki berkata...

salam shami

alhamdulillha

habis tak kalau panggang seekor sehari ?

afeezz berkata...

salam kak shami : wah... ustaz zamri... minat kat dia, penah sekali dia imamkan solat terawikh kat tmpt saya... best dgr dia baca fatihah ngan surah

boxhousestudio berkata...

salam shami2

noti jugak shami2 ni...berdosah!!!...ha ha ha

apa pun macam afeezz cakap la...ustaz zamri pandai pikat kanak-kanak untuk menghayati agama dengan bersahaja dan dalam bentuk quiz or permainan...budak jadi riang dan lihat wajah ustaz zamri sentiasa tersenyum dan bahagia sentiasa ada pada wajahnya...

ustaz pernah sampai ke masjid ar-rahman hulu bernam ada tazkirah masa cuti sekolah...Alhamdulillah

namun CL yang di jemput tak juga kunjung tiba...BHS rasa dia terlampau penat..jet lag dan sebagainya....tak mengapalah...rehat la dulu puas-puas ya CL..yang nak jumpa sangat tu E1 la...kan dia pi Umrah kelmarin..pastu ambil gambar dengan Cl ... E1 kata CL pegang bahu dia dan beri kata-kata perangsang...hu hu hu...lain kali kita jumpa ngan dia ya E1..
tapikan rasanya E1 dah add cl & Im dalam FB E1 rasanya...E1 kata depa ni orang baik-baik...ALLAH...

shami2 nanti jemput BHS lagi tau...E1 suka betul...Syukran Jaziilan...

shami2 berkata...

Salam AZ...

Amin untuk doa az tu...bila nak mai...kalau nak mai kena tipon dulu..heheh nanti ada menu khas..hihii

Salam pak itam

Malam tu hanya percubaan...kalau hari kerja mungkin tidak..sebab kedai pun baru..lagi..kalau malam2 cuti..insyallah..habis...
Rasa dia lebih sedap dan istimewa itu pasal mamat pakistan angkat sebelah kaki kambin malam tu...hehheh

Salam dekk afezzz
Ya betui tu bacaan dia memang sedap..ust juga pernah jadi iman solat terawih kat surau tempat akak...lagipun dia dulu pernah berkhidmat dekat Sekolah Tahfiz Darul Quran KKB...
utk ramadhan tahun ni pun Pak Ngah dan minta dia carikan seorang budak tahfiz yg terbaik utk imankan solat terawih...kat surau..
Budak tahfiz tahun lepas dah p mesir dah..alhamdulillah...bacaan dia sedap sangat ada dalam n3 akak yg lepas2.

Psst ko tanya ust jer..kambing ko tak nak tanya ker..hihihi

shami2 berkata...

Salam Az..

amin...mudah-mudahan semuanya diredhai Allah..
Jom lah jemput datang....hehehh tapi kena tipon dulu...

Salam Pak itam..
Kalau hari biasa tak jamin....kalau hari cuti..insyallah..habis..lagipun kedai baru bukak..hehe

Salam dekk afezz
Ya betui tu..dia baca sedapkan boleh nangis heheh
Dolu2 dia tenanga pengajar kat Darul Quran KKB sekolah tahfiz ..dia juga pernah jadi dijemput jadi imam kat surau tempat akak masa terawih..tahun ni dah minta dia carikan lagi pelajar tahfiz utk jadi imam solat terawih nanti..

Psst ust zambri jer ko sebut...hehhe kambing panggang tak nak cuba ker..hihihii..nanti ko ajak Az datang sekali...

boxhousestudio berkata...

salam shami2...

noti nya dia...tak baik tau....berdosah!!!... hi hi hi

sudah la ambil gambar candid macam paparazi..ha ha ha ...di upload pulak dalam entry nih...adeh

alahai shami2...hang boleh cover bibir cumil ku itew dengan purdah tak?...ha ha ha....tak baik tau...BHS puas lah main tain ayu dalam gambar..kah kah kah....jangan noti noti lagi ...ish ish ish budak ni...nanti la dia...gurau ar...ALLAH...

Pak Ngah Hilmi Katering : Lemang dari daun lerek

Salam sejahtera, lemang sangat sinonim dengan Syawal, tahun ini Pak Ngah Hilmi Katering menyajik...