Isnin, 5 Julai 2010

BBQ kambing ~ Bagi Majlis Perkahwinan Part 1

Ramai kat belakang duk beratur tu..heheh
Pasangan duet....nih...lagik ideal..duk bakar roti garlic tu...bakar bang jgan lelama banyak nih...

gurau eikk cik hizam hehhe

Tu dia..singgahsana ...pelamin dan juga meja makan serta karpet merah...tuh..


Pak ngah hilmi bersama barang2 dia tu..jap2 tipon bunyik....hehehe biasalah kerisauan tuan kenduri melebihi tokeh kambing heheheh ~ dalam bungkusan kertas tu roti garlic


Meja & tray makanan BBQ kambing...




Tu dia 2 adik manis duk menyusun bunga buat ruang pengantin berjalan dari entrance ke pelamin...ada hujan rintik2 sikit depar berdua tumpang khemah makan kak shami...tu bunga2 yg depar dah siap..bunga segar tu .....cantik kan..





Itu dia hidangan yang ada atas meja..kakak berdua ni lansung ambik kambing dari tempat membakar...


Ambik bang..aar jangan risau ada lagi tuh...banyak heheh


Antara kambing panggang yg sedang dipanggang....


Pak Ngah hilmi dan crew sedang sibuk didapur...heheh

Suasana persekitaran majlis perkahwinan dalam taman

Meja santap pengantin dan juga pelamin
kelihatan tokeh pelamin dah cekak pinggang tu sibuk tuh...

laluan masuk utama ke medan majlis


Tetamu yang hadir disambut dengan gula2 atau pemanis mulut heheh


Pokok bunga plastik besar tu juga di buat khas..bagi menyerlahkan lagi suasana majlis dalam taman


Hari sabtu lepas 3hb Julai 2010 Pak Ngah Hilmi
telah menyediakan hidangan kambing panggan untuk suatu majlis perkahwinan..
inilah suasana...ketika persediaan dibuat....dan BBQ kambing adalah sebahagian menu yg ditempah oleh keluarga pengantin.....alhamdulillah















5 ulasan:

rezeki berkata...

salam shami

alhamdulillah

syukur krn dah mula dpt luaskan perniagaan dan dpt kepercaayaan dr org ramai

terus usaha dan tingkatkan

alamak, keja kawin menu kambing panggang la hehe

nampak gaya pak itam kena buat keja kawin dgn mak itam semula lah psl nak makan kambing panggang ni hehehe

shami2 berkata...

Salam Pak itam..

Alhamdulillah syukur...kerana kepercayaan diberi...tgah usaha nih...letih & penat dah jadi biasa...
AA lah pak itam dolu2 diaorng ada buat hidangan ayam golek..sekarng zaman dah berubah...kambing golek pulakk hahahh...

Ala pak itam tu CL dah balik...jom ajak dia buat kambing golek..kita makan ramai2 nakkk hehheh..semalam jemput dia datang dia sedap jarr makan burger king...hehehhe

taj berkata...

Salam...

cayalah...syukur alhamdulillah
majlis berjalan lancar dan meriah...mesti tetamu teruja melihat kambing tuh...
terliur Taj melihat kambing yg digolek tuh...
cadangan wat reunion ngan kambing golek...setuju
tgu green light dr CL lah...
CL duk tido lagi tuh..balas dendam hehe

boxhousestudio berkata...

salam shami2

terpegun ni...

boxhousestudio berkata...

salam shami2
BHS teruja la tengok majli ni...bestnya..paling suka tengok stall gula-gula tu....Alhamdulillah

Pak Ngah Hilmi Katering : Lemang dari daun lerek

Salam sejahtera, lemang sangat sinonim dengan Syawal, tahun ini Pak Ngah Hilmi Katering menyajik...