Rabu, 15 Disember 2010

Jalan- Jalan cuti..dan pertemuan dgn blogger Kak Ina





Kak nazlina @ ummufaiz....bergambar denga adik mimi di majlis reunion mereka di Putrajaya Precint 11 tempohari..tampak gambar mereka berdua berlatarbelakangkan kambing yang sedang dipanggang...

terima kasih kepada kak ina yang telah order 2 ekor kambing bagi meraikan majlis tersebut bersama rakan2...meriah majlis perjumpaan mereka masing2 membawa menu atau makanan untuk dikongsi bersama...



Shami dan Pak Ngah serta ipar dan biras sedang menikmati makanan dibawah pokok kelapa di pantai teluk batik....





Bergambar beramai2 di atas bot yg disewa.....anak2 dan sepupu mereka gembira



Sedang menunggu bit sampai...


Adik mimi berposing ....


chalet kami sekeluarga...




Chalet lain yang ada..cantik..kan














13 ulasan:

Rozali berkata...

Assalamualaikum Shami

lama tak bersiar
rupa2nya bercuti

Wassalam

mamawana berkata...

seronoknyer...angin laut my feveret.

afeezz berkata...

salam kak shami : seronok kan pi bercuti. teluk batik best ker?

Kak Sidah berkata...

Salam Shami,

Setelah penat bekerja..perlu merehatkan diri ..riadah penting untuk keluarga..selamat bercuti

SiNoMoSa berkata...

salam kak sham,

owh itu rupanya kak ina..
seronok bcutikan kak..

ainhany berkata...

salam kak shami,

oo syoknya cuti bersama fmily.
tak mabuk laut ke kak?

shami2 berkata...

Salam cik rozali..

Ya cuti barang sekejap 2 dalam 1 ziarah ahli keluarga dan merenung lautan...menikmati kebesaran Allah...

shami2 berkata...

Salam mawana..

Ya best menikmati keindahan dan angin laut, atau kekadang keindahan hutan juga tempat tinggi cam bukit tinggi atau cameron highland...

shami2 berkata...

salam dekk afezz..

Best..pergi awal pagi..lebih2 lagi kalau dapat cuaca mendung..best...aritu akak pergi pepagi lepas subuh ada hujan akak ngan pak ngah berjalan2 ke pantai dalam cuaca dingin pagi dan mendung best...kalau dah tengahari ramai orang lakk heheh ...

shami2 berkata...

Salam kak sidah,..

Betullah tu..tapi dapat cuti 1 hari 1/2 jer sampai jer ke Rawang terus buka kedai...heheh kerja lagi..anak2 suka

shami2 berkata...

Salam syim..

cuti yang pendek...singkat dan padat..huhu nak cuti lagi...hujung minggu ni ke The Woods Ulu yam hihihi

shami2 berkata...

Salam ain..

Cuti dapat rehat minda dan badan..tukar suasana jap lari dari rutin biasa..ilang sikit penat..
Naik bot jap jer..masa dia jalan tak mabuk kalau dia henti goyang2 ...lama2 ingat tak berapa boleh tahan kut..biras akak TLDM ~ kagat..dia pun boleh mabuk gak kalau bot berhenti hihihih

Ummufaiz berkata...

Salam shami,

kambing pak ngah mmg marveles...kwn2 semua puji. Thn dpn mereka nak 3 ekor pulak. Asben pun puas hati...lepas nie nak gi ke kedai pulak. Tahniah buat shami & pak ngah...semoga bertambah rezeki

Pak Ngah Hilmi Katering : Lemang dari daun lerek

Salam sejahtera, lemang sangat sinonim dengan Syawal, tahun ini Pak Ngah Hilmi Katering menyajik...