Isnin, 1 November 2010

LAPORAN LANSUNG DARI KEDAI KAMBING ...

Adik mimi dan pokok bonsai....pilihan Pak ngah hilmi

Pokok bonsai....pilihan shami2....untuk diletak atas kaunter...hehehe


Suasana malam tadi...ada pokok..dalam kedai...

Antara pelanggan yang hadir pada malam minggu yang lalu....


Cashier yang sangat sibukk............hehehe

Okk ready...sedia berangkat ke Morib.....
untuk gathering staf Kilang sony malam minggu yang lalu...



Ini lah keadaan kedai BBQ kambing sehingga hari ini
Alhamdulillah setelah signboard nama kedai dinaikkan...
makin bertambah pelanggan yang hadir..kini..
Menu tambahan jus buah-buahan pun dah ada......
Menu makanan tambahan akan muncul dengan presentation yang tersendiri
selepas nih....tungguuuuuu
Setakat hari..ni BBQ kambing Pak ngah...hilmi menjadi bualan dipejabat..juga dari orang2 yang telah makan dan mengesyorkan pada kengkawan mereka dan ahli keluarga mereka pula...
Setapak ke setapak ..BBQ kambing melangkah......
bergerak perlahan menuju kesempurnaan
namun tak lehlah sempurna 100% la..la tu kan...
macam2 juru komen yang mengomen...tentang rupa kedai...dan bagai2
Shami2 dan Pak ngah...dengar dan analisa..tunggu aturan DIA...
insyallah melalui rancangan kewangan dan juga pembangunan misi dan visi kedai...
satu persatu rancangan BBQ kambing 1, 2, 3 dan seterusnya akan dilancarkan.......
itulah laporan sehingga kini.....
sekiranya ingin mencuba jemputlah datang .....
cubalah tanya pada atuk ~
Dari blog
PAHALA HINDARI DOSA..

4 ulasan:

afeezz berkata...

salam kak shami : dah ade pokok tu nampak macam segar jer kedai tuh. kene ade soft touch gak baru nampak tenang dan nyaman kan. pasni mungkin bole letak air terjun ker... mesti cozy..

Rozali berkata...

Assalamualaikum Shami

Alhamdulillah
maju terus maju.. Insyaallah

itu yg termampu untuk membantu kekawan
melalui citarasa saya

Wassalam

rezeki berkata...

salam

alhamdulillah
semua kena buat perlahan2 , menapak dari satu tangga ke satu tangga
insyallah, Allah akan bersama kita

shami2 berkata...

Salam dekk afezz...

Ya betui tu...heheh tengah fikir2 ni nak letak menu besar kat dinding yg tampak berseni..dan klasik...air terjun ...cadangan yg baik..dah ada cuma nak kena angkut saja....hehe terima kasih bagi cadangan..

Salam cik rozali..
Insyallah ..tengah berusaha bersungguh2...heheh ada orang ingat saya banyak duit...
jujur..semua atas kehendakNYa nilai ringgit tampak dimata kasar sesiapa yg memandang..
..hingga kadang2 menimbulkan salah faham...dan sedikit perasaan cemburu serta hasad dan sebagainya...semua dalam genggamanNya..kita hanyalah pelaksana..akan takdir dan ketentuanNya
Terima kasih atas sokongan

Salam Pak itam
Ya alhamdulillah itu yg saya lakukan...perlahan2 ikut kemampuan macm2 komen diterima yang memberi semangat dan tidak kurang juga yang menjatuhkan semangat...yg bermuka masam..pun ada tidak ketinggalan darah daging sendiri ...betapa jauh menyimpang hasad dalam diri ..berbual sekadar perlu ..lebih2 senyum dan diam...kepada Allah saya serahkan semuanya..

Pak Ngah Hilmi Grill Lamb & Catering Ramadan 1438 Hijrah

Kerabu taugeh & perut Gulai ikan masin versi utara Acar jeruk goreng Sayur campur Da...