Khamis, 5 Ogos 2010

BBQ kambing ~ Ustaz aidil.....

Inilah rupa ustaz aidil yang berbaju hijau..dan yang sebelah tu..semua dah kenal...siapa lagi CL larr kan...

Terlebih dahulu nak bagitau CL..kak shami2...minta izin ambik gambo...ni..yerr
Inilah kisahnya..semalam ustaz aidil...dan isteri datang kekedai BBQ kambing Pak Ngah Hilmi..kat Rawang...maaf yer ustaz akak ni tak berapa cam...
tapi hati tu tertanya2 jugak..adik ni ramah ...macam kenal jer..
ada juga jiran akak seorang business man yang selalu turun ke Mekah..
dikenali Ustaz aidil...lamer kami sembang ...
akak ni pantang orang ramah kita pun jadi ramah jugak..heheh
sempat citer sejarah BBQ kambing pada ustaz..heheh ..
sedar2 ustaz kata kak cepat..dah tak tahan lapor heheh...
lama sikit menunggu semalam..sebab ramai customer dan juga kenalan rapat hadir...
Alhamdulillah
masa tu tak berapa perasan lagi....tapi rasa2 macam pernah tengok tapi sibuk sangat kat dapur
rupanya crew bagitau Ustaz aidil lahhh tu kak...adui aii masa tu ustaz dah pun masuk kereta...ader jugak tetamu lain datang..diorang kenal ustaz aidil ni...heheh
alhamdulillah...ustaz..nanti2 hebahkan pada semua kawan2 kat radio IKIM tu yerr...
MAKLUMAN..
Pada malam 5hb, 6hb Ogos
kedai BBQ kambing Pak Ngah Hilmi ditutup..sementara kerana ada tempahan luar....
sempena majlis tahlil, doa selamat...rumah kawan baik kak shami2...dan juga seorang pelanggan Pak Ngah di Bukit Permata Sri Gombak dan juga di Kuala Kubu Bharu...dan pada hari Sabtu bagi jamuan tengahari...kami akan berada di Kelana Jaya...bagi jamuan seumpama ..untuk seorang VIP.....alhamdulillah...syukur atas kurniaan Allah Taala...sehingga kini...dan pada Sabtu malam kedai BBQ kambing akan beroperasi semula..........
Kepada yang berminat jemputlah hadir....
PSSSSSSSST CL, Cik Imran, istimewa jom mai kedai..shami2.....
sebelum semua kembali bertugas...heheh
dan kepada semua kawan2 yg tidak disebut namanya serta silent reader..
jom nikmati kambing panggang sebelum kita sama2 menyambut Ramadhan....
Kedai Pak ngah akan ditutup pada isnin dan selasa...bersamaan 9hb dan 10 hb...Ogos...dan akan memulakan perniagaan di Bazar Ramadhan pada 11hb Ogos di tapak Bazar Ramadhan berhampiran pejabat pendaftaran Rawang....bersebelahan pejabat Majlis Perbandaran Selayang (MPS) cawangan Rawang...

3 ulasan:

taj berkata...

Salam Shami,

wahhh bertambah rezeki kambing ye...alhamdulillah
tu hah...dejay pak ustaz dah datang, pasti akan terkenal kambing hang na...

tenguk tuh...punyalah sibuk sampai tak perasan...
apa2pun syabas pd geng2 BBQ...

w'salam

azlina berkata...

salam shami..
alhamdulilah murah rezeki...kalau dkt teringin nak sgh makan dpt makan kambing panggang dgn nasi arab pun sedap kan...

manzlie berkata...

salam kak shami...


tungguuuuuu kemunculan cl nanti....


wasalm

Pak Ngah Hilmi Katering : Lemang dari daun lerek

Salam sejahtera, lemang sangat sinonim dengan Syawal, tahun ini Pak Ngah Hilmi Katering menyajik...