Rabu, 2 Jun 2010

REZEKI



Buah anggur sedap....aar kan seronok kalau dapat memetik sendiri dengan tangan..
itulah antara rezeki yg Allah kurniakan pada kita manusia..yang perlu kita syukuri

Rezeki tanpa dipohon tetap Allah bagi....kalau dipohon dan disyukuri makin bertambah lagi...lagi2 apabila dikongsi....bersama manusia disisi...

9 ulasan:

Ummi Humaira berkata...

salam Sham...

doa dhuha tu kaaaan...

alamak , hari ni dh x smpat tunaikan , panggilan tel dan juga tetamu , dtg silih bganti ... lps tu kuar gi makan jap kt kedai kakak angkat.... patut ler terasa sesuatu tertinggal ....

rezeki dr Allah , tp usaha , doa dan tawakkal dr hambaNYA.

rezeki berkata...

salam shami

pak itam dh baca bbrp n3 tak tak sempat mengomen hehehe

harap tabah dan berlapang dada menghadapi segala apa jua yg Allah kurniakan

jgn patah semangat

insyallah

fzi berkata...

Salam Shami...
Indah sungguh doa lepas solat Dhuha tu kan... Selalu terusik hati time membacanya...huuu

Rezeki Allah datang dari berbagai pintu...

"Maka yang mana satu di antara nikmat-nikmat Tuhan mu, yang kamu hendak dustakan?" *Surah Ar-Rahman*

Rozali berkata...

Assalamualaikum Shami

Saya amin kan doa Dhuha bersama2 Shami ddan Abang Mie
Amin Amin

Wassalam

shami2 berkata...

Salam kak ummi..

Selamat berangkat kak...tak sempat dah nak jengah ke damansara...selamat pergi selamat kembali...kak..doakan saya untuk hadir disana secepat yg mungkin...

Betui tu kalau tak buat macam kurang jer.hari tu..kan heheh..semoga kita sentiasa buat kak...hehhe

Salam Pak itam
Ya terima kasih ...insyallah...saya ingat nasihat pak itam...alhamdulillah beberapa tempahan diterima mengisi bulan2 akan datang...betapa janji Allah tu benar...
Renung dalam diam menikmati..segala kurniaan Allah pada diri dan keadaan sekeliling...syukur sangat...

Salam fzi
Memang terusik pun bila baca doa2 ni kan...mengalir air mata..terasa menyerap mencengkam sampai seluruh urat nadi...
Lebih selesa..duduk diam..mengaji...berdoa..renung segala nikmat yg Allah telah beri....

CM berkata...

salam

cm doakan kak sham dan keluarga sentiasa murah rezeki..

shami2 berkata...

Salam cik rozali...

Alhamdulillah saya juga doakan cik rozali sekeluarga juga murah rezeki....amin...terima kasih.

Salam CM..
Amin CM...terima kasih doakan saya..sekeluarga...alhamdulillah rezeki Allah bagi melimpah ruah..huhuu...kat rumah dah lama dapur tak berasap..makan sikit dah kenyang..tapi badan naik jugak huhuh
Shami doakan juga...CM sekeluarga dimurahkan rezeki...bahagia bersama suami dan anak2...

manzlie berkata...

salam from Makkah..

rezeki yang kita dapat sebenrnyer BUKAN untuk kita sahaja..tetapi harus di kongsi bersama2 dengan yang lain...ituh lah dia janji allah pada kita semua....


waslam

shami2 berkata...

Salam CL...

Ya benar tu..mudah-mudahan kita sentiasa berada dikalangan orang2 yg mensyukuri nikmat Allah dan sedia berkongsi rezeki sesama kita...

Pak Ngah Hilmi Grill Lamb & Catering Ramadan 1438 Hijrah

Kerabu taugeh & perut Gulai ikan masin versi utara Acar jeruk goreng Sayur campur Da...