Isnin, 31 Mei 2010

Silent reader...datang

Tu dia keluarga lela dan nuha, Ustaz Fazdli dan Isteri...heheh pasangan dari kelantan jiran shami..baru balik umrah..alhamdulillah...
Keluarga silent reader blog saya..iaitu Haji Muhammad dan kak Azlin..serta anak2, dari Bangi, terima kasih kerana sudi datang ke kedai saya...untuk menikmati hidangan kambing dan ayam panggang....istimewa....
Haji Muhammad dan Abang Mie....


Tu dia ...Haji Muhammad sekeluarga...sedang asyik menikmati hidangan..

nun dibelakang...itulah keadaan kedai shami yg masih belum perfect sebab partition blum siap...

sebelah tu kedai kereta sahabat shami.....inilah realiti..selepas kembali dari KKB...panggilan telefon saban hari...memerlukan shami berusaha membuka kedai secepat yng mungkin..agar permintaan dapat dipenuhi...agar tiada yang akan hampa.....

Tu adik kecik...Lela ngan nuha...anak2 jiran shami yg baru seminggu balik dari menunaikan umrah jga hadir untuk menikmati hidangan..kambing panggang....pada malam tu...hehheh

Alhamdulillah....syukur...
Semak dan check dari kawan2 istimewa malam tadi..
sedikit sebnayak memberi semangat pada shami dan suami, terlalu istimewa..sebagai kekuatan...dari sahabat
Alhamdulillah juga hari ini ada berita gembira dari..lagi diterima...
mudah-mudahan segala2nya dipermudahkan......
Bukan mudah untuk menapak...membawa diri meniti...
perjalanan perniagaan ini...setiap wang yg dilaburkan...adalah atas daya usaha..
dan juga bantuan dari hamba2 Allah yang telah digerakkan hatinya...
untuk shami dan suami....syukur sangat....
Kubisikkanan niat hatiku padaMU..Ya Allah
Kunyanyikan lagu2 zikir padaMU ya Allah
Ku lagukan firman2 MU ya Allah..
Semoga diriku dalam peliharaan, perlindungan dan pimpinanMU ya Allah amin







10 ulasan:

SiNoMoSa berkata...

salam kak shami2,

bilalah sy nak ke kedai akak ni..
tgh tunggu time free nie nak terjah dgn GKB hihi

taj berkata...

Salam,

dik syima,

ko nak pi sana kena ngan akak, gps ko tak leh cari nyer...

Shami,

biar kedai belum cekup perfect...takpe...pelan2 dulu
tapi bagi Taj, menunya mesti perfect dululah...
menu...mantap, menepati citarasaku...
orang lain kasi 3 bintang...Taj bagi 9 bintanglah...

SiNoMoSa berkata...

Uiks Kak Taj..

GPS itulah yg setia membantu diri ini ahaks!!

afeezz berkata...

salam kak Taj dan kak syima : saya nak IKOT gak!!!!

boxhousestudio berkata...

saya pun nak ikut taj...mmm..

ina berkata...

Salam Syami,

Rancangnya memang nak pergi masa hantar anak ke Puncak Alam 2 minggu lepas. Namun belum rezeki lagi, syami baru nak tangkap kambing masa tu. Sebagai ganti, kami pergi makan lamb chop sebab hubby dok mengidam makan kambing. Cuti hari minggu baru2 nie pergi lagi Puncak Alam. Suami dok menyebut nak mkn kambing panggang syami.Insya Allah, satu hari pastikan kusinggah jua utk menikmati kambing panggangmu.

shami2 berkata...

Salam syima...

Bila janji dah berpadu..kereta dipandu..sampai larr..hehhehe

Salam taj..
Woooowooo taj..9 bintang kaaa..psssst nanti saya bagi komisen aar..hahhaha ajak depar mai taj...hikks
taj kalau bleh ajak malim nawar sekali..hiihihi

Salam syima..
Boleh aper salahnya pakai jer GPS tu..

Salam dek afezzz...
Ko pun nak ikut diaorang ker...hehehe
tak perlulah si syima tu GPS aar kodah ador jadik pemandu arah aar...hehhe

Salam BHS..
Jom datang ramai2..BHS..hehhe biar berpeluh diaorang kat kedai tuhhh hikks

Rozali berkata...

Assalamualaikum Shami

pelan pelan Shami
lama lama berjaya lee

Boon Siew (tokae motor honda) bermula dari
kecil kecilan juga

selamat maju jaya

Wassalam

shami2 berkata...

Salam kak ina...

Ya ka..sian cik abang hehhe...tak pa lenkali mai singgah...nohhh...hari tu depar pergi klang ada tempahan aqiqah sampai kedai dah malam..kawan2 lain duk tipon termasuk kak ina..hehhe..bukak jugaklah...tak nak bagi diaorang hampa..hehhe..kalau datang lepas maghrib selesa sikit kak...buat masa ni...

shami2 berkata...

Salam cik rozali...

Tu la kita duk pelan2..kayuh ni..hehe
Sabar jarr apa orang nak kata..kan
Terima kasih..atas semangat yg diberi...
Mudah-mudahan kita semua berjaya..dalam kehidupan dan apa yg kita usahakan selagi ianya bermanafaat pada agama kita, keluarga, masyarakat dan negara

Pak Ngah Hilmi Katering : Lemang dari daun lerek

Salam sejahtera, lemang sangat sinonim dengan Syawal, tahun ini Pak Ngah Hilmi Katering menyajik...