Selasa, 12 Januari 2010

PDKM DARI MAYA KE REALITI





Kenangan...bersama ahli PDKM...kepada kawan2 semua gambar2 yang indah ini saya download dari blog anda semua, sebagai kenangan dalam blog saya...semoga ukhwah sesama kita berpanjangan.
Tak tersenarai nama yang ada hanya gambar sebagai ingatan ...
mohon CL heheh senaraikan gambar dan tuan punya blog...dalam blognya...supaya kita kenal rupa2 yang hadir..
Mohon maaf kepada yang tak sempat saya sapa...dan ribuan terima kasih kepada CL dan AJK, kerana berkat usaha mereka pertemuan kita semua menjadi kenyataan
.



8 ulasan:

Atikah berkata...

Salam Kak Shami...

Semoga Ukhwah yang terjalin berpanjangan hendaknya...

ainhany berkata...

salam...
kak shami..
chooop....!!puteri bongsu akak dok dgn sapa tu tu???

maafla lidah aini kelu pulak bila jumpa akak hari tu..terkasima jugak jumpa bonda akak.maklumlaa sama2 org pendang...cuma emak kak di pekan pendang,,aini di kg.Apepun aini amat2 menghargai ukhuwah yag terjalin...... terikakasih kak

manzlie berkata...

salam kak shami...

mekasih atas ingatan akak pad entry nih...
wasalam

Asnija berkata...

Salam shami,
terasa sedih pulak bila tengok N3 ni...

ps: timaseh mengimbau kenangan terindah ni ye....

shami2 berkata...

Salam Dek tikah..

Ya semoga silaturahim kita berpanjangan...

Salam ainhany..
Tu lah anak dara sorang...kena layan betui2..hehhe sebab dia pandai cakap....
Nanti time raya bole datang rumah mak kat pendang...tuh...dalam majlis tu semua orang jadi terkesima...heheh 1st time kan...

Salam CL...
Terima kasih juga kepada CL berjaya merealisasikkan pertemuan bloggers PDKM..bertuah pada yg hadir....

Salam kak nija..

janganlah sedih..akak..pertemuan kita hari tu cukup indah..tiada kata mampu diucapkan hanya mata saja yang merakamkan detik2 memori pada hari itu....semoga jadi ingatan dan kenangan....

safiudin dot com berkata...

salam,

n3 menarik...

masih teruja dengan majlis tersebut dan terima kasih atas n3

shami2 berkata...

Salam cik safiudin..

Ya untuk kenangan...semoga ukhwah kita semua berpanjangan...

SiNoMoSa berkata...

Salam Kak Shami,

Sejuk mata memandang akak
Lembut je orangnya
Semoga ukhwah fillah mendapat keberkatan

Psst: kak, patutlah gambar yg last tue mcm pernah tgk hehe..kalo tak silap dari blog sy kan hehe..takpe ambiklah

Pak Ngah Hilmi Grill Lamb & Catering Ramadan 1438 Hijrah

Kerabu taugeh & perut Gulai ikan masin versi utara Acar jeruk goreng Sayur campur Da...