Khamis, 14 Januari 2010

Koleksi barangan jualan

Ini pula sarung tangan yang lebih panjang (RM 6.80 sepasang)


Ini sarung tangan untuk anak2 remaja, mak2 dara pun

bole pakai juga (RM 6.00 sepasang)





Inilah dia sarung lengan dan kaki yang menjadi antara

barangan jualan saya (RM 6.00 sepasang)




Sarung kaki yang panjang hingga ke lutut juga ada....bezanya cuma

harga pendek ( RM10.00 sepasang) Panjang RM 12.00 sepasang



Inilah gambar barang2 yang akan saya niagakan.

Mula dulu saya perkenal set cadar

Kali ini saya perkenal stokin dan sarung tangan pula...

Semua stokin dan sarung tangan ni untuk muslimah saja....

Affezz , Che pit beli hadiah untuk mak bole arrr

Psssssssst CL untuk Be bole...untuk Abang samad tak bleh aarr

Kalau bang Samad order untuk mak dia, adik perempuan , kakak bole.....hehhe

AZ, Pak Itam dan lelaki budiman lain untuk isteri bole ....hehhe











































10 ulasan:

al-lavendari berkata...

salam ziarah kali pertama puan qs.

shami2 berkata...

Salam al lavendari..

Terima kasih kerna sudi datang ziarah..kalau pertama kali jngan serik nak datang lagi..ngeh..ngeh..ngeh

Ya saya QS, ( Quantity Surveyor ) @ Jurukur bahan.

rosli berkata...

Salam Shami2,

T kasih kerana sudi ziarah rumah saya, tentang asam pedas tu, nntilah saya mintak wife saya tuliskan bahan dan cara menumisnya. Please remibd saya kalau saya terlupa.

shami2 berkata...

Salam Cik rosli..

terima kasih kunjung ke blog saya. Ya resepi asam pedas..nanti masuk dalam n3..aar kita kongsi...resepi ngan kawan2 semua.

Che' Pit berkata...

kak shami, tak nak ler sarung kaki atau tangan.. nak sarung tilam n bantal gak, huhu..

shami2 berkata...

Salam Adek pit

heheh..ooooo bole jgan risau color aper aaar pink ker ...hehhe lambat skit bole..akak balik ambik stok hujung bulan...nih..insyallah

sonata anak kancil berkata...

balas kunjugan - salam ziarah....terima kasih datang ke rumah Sonata....ade jual barang la kat sini....seronok melihatnya...dah follow shami2 ni...boleh kita jumpa lagi

Che' Pit berkata...

ala akak ni, agak2 ler.. x mau ler kaler pink n x mau corak bunga2..

kaler coklat ker, biru ker..

shami2 berkata...

Salam CP..

Ooooo gitu ..bleh..tak dak hal punya...hehhe

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaikum. Kalau harga borong macam mana ye?