Khamis, 10 September 2009

TAG



1.Kekasih saya adalah :
Pertama Allah Taala disertai suamilahhhhhh...................nanti tak bau syurga....Allah Taala

2. Saya sedang mendengar :
Zikir ....puji-pujian utk Allah taala~ CD laaa

3. Saya patut :
Perbanyakkan pahala bukan bala
4 Saya suka : Apa Yang Allah suka.....

5. Sahabat-sahabat baik saya :
Tak terkira bilangan atau nama antaranya di PDKM lah yg boleh bergurau senda...macam sedara.

6. Saya tak faham :
kenapa asyik tak cukup masa ada ja kerja.....hehehe

7. Saya kehilangan :
Minat nak buat pekara2 yang sia-sia.....

8. Ramai yang berkata :
Saya ni awet muda....ya..kaaaaaa cheq dah anak empat la....silaukah mata deparrr

9. Makna nama saya :
NORDISHAM - Nur = Cahaya Di.= Ad di n Sham = Matahari ....betui kaaaa........

10. Cinta itu adalah :
Cinta buta jika terlebih kepada sesama manusia.....kena bagi setengah kat Rasul dan Allah Taala....

11. Di suatu tempat, seseorang sedang :
Sibuk menjawap soalan tah apa22 ....susah sungguh jawapannya tapi mesti jujur la....

12. Saya akan cuba :
Ushakan duduk rumah dengan bergaji macam saya kerja ......ader sesapa boleh tolong ka.....

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
Sampai bila...bila duk macam tulaa.....

14. Saya paling meluat apabila :
Jumpa orang yang tak senang tengok lebih dari dia mulalah dia buat pekara2 yg tercela...hasad dengki tak tentu hala....ibarat kata CM menciiii aaar.....

15. Pesta / Parti adalah :
Hari perkahwinanku lah....paling besar tulah saja....hari depan tak taulah...lagu mana

Lain2 biasa saja....

16. Haiwan yang paling comel yang pernah anda temui adalah :
Setakat ni belum ada....cheq nih susah teruja...

17. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
Alam persekolahan.....dari sekolah rendah hingga ke U lah....bila dah berkeluarga semua da rasaaaaa....cuma belum sampai Mekah jaa.

18. Hari ini :
Aku berjaya menyiapkan tender lebih cepat dari biasa.....

19. Malam ini saya akan :
mula buka posa p solat tarawih, tadarus ...balik...buka tenet sat...tidooo...ya jawapan kita hampir2 sama saja bulan2 posa...

20. Esok pula saya akan :
kembali bekerja.......

21. Saya betul-betul inginkan :
Dikurniakan Allah sebuah rumah disyurga......boleh dapat ka....?????

22. Ketika anda lihat wajah anda di cermin pagi ini :
Jerawat yang naik habis mati....sebab dh makan ubat pamaci...

23. Pusat membeli-belah atau arked permainan :
Aper2 pasaraya yg ada kat Rawang jarrr...tngulah Tesco siap nihh 2 , 3 bulan lagi jarrr

24. Makanan barat atau Jepun :
Semua yang halal, boleh .....aaaa

25. Bilik yang terang atau gelap :
Terang bila nak membaca
malam hari...bila nak paksa anak2 tidur....cepatlaaar

26. Bestfriend ever :
Suamiku tercenta.....boleh cakap apa saja.... ....hahahaha sukaaaanya...

27. saya nak tag : CL dan abang Samad kita..hahahha .tengok apa depar adaa...lelain sudah semustinya sapa yg mai blog cheq...jga2 bawa balik tag anda.....

P/s: CM , Kak Nija, Hanis..ni belum bole terkejut lagi....tunguuuuuuuuu

6 ulasan:

Hanis berkata...

Salam kak shami,

hahahahah....ABANG SAMAD? betul tu kak...

shami2 berkata...

Salam Hanis

Betui...teruja nak baca jwpan tag dia...tapi aper pun kita kena suruh CL jwp dulu....


Ohhhh tak leh lama2 naaah surau sudah memanggil ku....dek....jom222 cepat sat gi tak dk parking susah....

afeezz berkata...

eh... macam pernah ku lihat tag ni?

Asnija berkata...

Hui...cayang nyer dia kat husband....semua jawapan mesti husband dia....isteri solehah gitu....Hanis..ikut contoh yang baik cam tu yer...

shami2 berkata...

Salam afeezz,

Kalau pernah lihat wokehlah...kalau rasa tak pernah..ambik tag balik...wat sekali lagi. hehehe

shami2 berkata...

Salam kak

Cayang..menyayang...
Bila marah semua melayang...
Itu tanda perang tapi syang..heheh dek hanis...kak nija dh bg signal manyak dh tu...

Pak Ngah Hilmi Grill Lamb & Catering Ramadan 1438 Hijrah

Kerabu taugeh & perut Gulai ikan masin versi utara Acar jeruk goreng Sayur campur Da...