Rabu, 9 Jun 2010

LOKASI KEDAI KAMBING

Kat sinilah kalau ada masa terluang mengunjungi rakan2 blogger...
barang seminit dua buat penghilang..stresss aar...
bermadah pun kat sini juga bila ribut taupan melanda...huhuhu
almaklumkan perkhidmatan pembersihan highway..macam2 kes ada..hehheh
Inilah pejabat kawan tempat kak shami2 bekerja....pagi ni datang awal...sikit hehehe
Malam tadi shami dikunjungi..oleh sahabat...lama..taj...dia pun ada kimia juga...
cam kita hehehh

Inilah jalan utama yakni jalan lama dari arah Selayang ke Tesco Rawang


Ini pula jalan dari arah Toll Rawang tempuh Masjid Nurul Iman, dari Pekan Rawang...
kedai shami depan kedai pintu wai hong ni....
psssssssst mat Nepal ni sibuk narr ngayuh basikal tu...





Inilah persediaan petang2 bila nak buka kedai......



balik kerja sinilah tempat disinggah dulu...tengok2 apa yang patut...tolong2 apa2 yang patut




TU lagi..sekarang cuti sekolah...4 beradik tu jadi pembantu sambilan...hhehehehh






Inilah lokasi persekitaran buat panduan sesiapa yang duk mencari kedai



Pak Ngah Hilmi Kambing Panggang tu.....



hubungi kami di 012 9332709/019-2284344







15 ulasan:

Rozali berkata...

Assalamualaikum Shami

pandu arah yang baik

4 beradik tu kena bayar lebih elaun nya
he he

kak su berkata...

Salam Shami2

Mmm...dah siap sepenuhnya nampaknya...

Insyaallah akak akan sampai..doakan yaa...

Wslm

Ayah Zain berkata...

Salam Shami2
Insya Allah, az pun akan sampai nanti. La ni dah blajau makan kambing, tak ada pening2 pun. awat orang kata makan daging kambing problem.

shami2 berkata...

Salam cik rozali...

Ya ka tu lah...supaya senang faham
Yang 4 orang tu..dah semestinya..hahaha

Salam kak su...

Dok ada lagi yg tak siap...hehhe dinding partition...huhuu budget tak cukup lagi...heheh

Salam AZ..

Jom mai cuba makan kambing kat kedai shami isnyallah tak der bau..kambing..bau daging bakar jer..heheh..saya sendiri tak leh makan jenis2 masakan lain...cth kari kambing...sebab bau.dan rasa dia..huhuhu...kalau kambing bakar saya boleh makan...

boxhousestudio berkata...

salam shami2

memudahan dipertemukan jodoh...lama nor dah memendam rindu nak pekena air tangan tuan kedai kambing ne...sedang sabarkan diri nih..hi hi hi

SiNoMoSa berkata...

Salam Kak,

Nak pi ni..hikhik
Bile ntah bleh pi..
Last week nya plan kensel le pullok huhu

Noor berkata...

Salam dinda..

taraaaa.. kak ngah nak komen nie.. selalu nyer mai singgah je.. jejak tak tinggai.. he he

emm.. kak ngah selalu dok lalu depan kedai tu.. cuma tak brani nak singgah.. segan arrr.. nanti bila 'korum' dah cukup kak ngah p serbu tau.. masa tu kalu tak cukup tukang bancuh ayaq.. kak ngah tolong arr.. kak ngah terer wat ayaq sirap.. heh heh

taj berkata...

Salam Shami,

lepeh nih leh jumpa geng2 yg ada kimia nih...cuba tgk pulak depa ada kimia tak ngan taj...heheh

kak Ngah...malu2 ah...tapi mahu...heheh
takpa nanti kita pi sama2 eh...kita test ayaq sirap kak ngah lak...

dik syima...dh nak pi, kensel lah pullok...kui kui kui

shami2 berkata...

Salam kak tun...

Alaaa. kak tun jgan dipendam rindu tu...datang aar....bila2 senang..janganlah malu...

Salam syima..
Huhuhu awat kensel..patutlah rasa nak makan durian hahahha..

Salam kak noor
Ala kak noor...ya kaa...nanti mai nah..kalau nak mai ngan korum...habaq lah..bukan sirap jarr nak suruh buat..kalau buleh nak suruh buat laksa sekali ahakss...

Salam Taj...
Hahaha..taj, kak ngah...tu saja dia ..suka larr duk usha jauh2...nanti taj plan elok2..ajak mai ramai2 biar orang dapur ketaq..hehehh

Umi Azuddin berkata...

Salaam Mak Ngah Shami (err...boleh ker panggei Mak Ngah ni? hehe)

Nak tanya.... biz hours pukui berapa ya? Kedai tutup hari apa? Saja tanya, mana tau kan, kot la mai jauh2 nanti, tgk2 kedai tak buka pulak....adus meleleh ayaq lioq kempunan...heh..

Apa kata kak Shami buat entri khas untuk pandu arah ke kedai ni dan post kat paling atas sekali (atas entri terbaru blog)...idakla kami kalut tercari2 entri tu bila nak pi sana nanti... sekadar cadangan jer :D

VpeaceV

zainon berkata...

Salam Shami,
Mmg dah rancang awal2 nak p pekena kambing. Tp flight anak delay. Lps tu ingat nak ziarah sat je kwn kak,tp nak crita kisah 20 thn x jumpa.
InsyaAllah,suatu hari nti,kita bersua lg

shami2 berkata...

Salam umi...

cadangan yang baik tu....hari isnin malam kedai tutup...hari lain buka insyallah...tapi malam ni hari jumaat malam sabtu...kedai tutup sebab ada catering masak rumah kawan...pak ngah ditempah untuk memasak..hehheh..umi aper pun call jer..yer

Salam kak non...
Alahai kak jgan risau tak pa len masa kita jumpa..jgan akak termimpi2 dah laar kambing tu ahakss...

nik muaz berkata...

Kedai semua ok, tapi kentang goreng / sayur sejemput / tomato sehiris..tang tu masalah nooo..

shami2 berkata...

salam saudara nik muaz....

Terima kasih atas sudinya saudara meluangkan masa diblog saya...untuk memberi komen bagi pihak diri saudara...

Saya terima dengan redha..
Disini secara jujur dengan penuh keikhlasannya dan juga kerana Allah jua
saya dengan penuh hormat menjemput saudara nik muaz utk hadir ke kedai saya dan secara bersemuka bertemu dengan saya...agar ukhwah antara kita terjalin dalam suasana yang lebih harmoni...kenapa perlu bersembunyi tanpa rumah blog sendiri.....kalau suka datanglah lagi kalau sebaliknya...cukuplah sekali...

Saudara punya hak..untuk memberi komen...saya juga punya hak untuk mempersembahkan hidangan saya dengan kuantiti sedemikian rupa....

Secara ilmiah apa yang telah saya
persembahkan..tiada salah dari sudut muamalat islam...urusniaga saya halal....telah pun dirujuk kepada yg arif....hasil dari komen serupa dari seorang kawan
secara bersemuka
jawapannya ...mengecewakan si dia...dan dia tidak dapat menerima kehendak syariat...urusniaga..(itulah pengalaman yang saya ada untuk dikongsi dengan nik muaz)

Mudah-mudahan Allah beri kita petunjuk ...agar sentiasa menjadikan syariat sebagai guideline dalam urusan kehidupan kita...kerana dengan begitu...secara automatik jiwa kita akan tenteram...

mohd berkata...

asalamualaikum cam ner bisnes sekarang,,nampak cam ceria jersemoga dimerah rezeki selalu.
amin..dari hj mohd bangi

Pak Ngah Hilmi Katering : Lemang dari daun lerek

Salam sejahtera, lemang sangat sinonim dengan Syawal, tahun ini Pak Ngah Hilmi Katering menyajik...