Isnin, 19 April 2010

Pilihan Raya Kecil Hulu Selangor ~ Lamb chop

Tu dia kambing yang tengah standby nak dipanggang ...dan harganya untuk sepinggan
CL, CR, CM, AZ, Taj, Kak Noor, Cik rozali, Mama ju, Hanis, CP, Syima, Afezz ..dll jom makan..tak nak kambing..shami bagi ayam ....heheh
Dato Imran ...tunggu balik mai Msia nohhhh..

Kambing panggang ....

Tu dia harga jual yang ditawarkan digerai....untuk ayam



Tu dia gerai kambing panggang shami, setakat hari ni 10 ekor kambing dah terjual

Hehhe MIL..tengah susun sudu tu tak tahan tengok...nak tolong sama ...hehe


Banyak tu kereta duk mai dari seluruh pelusuk negeri

Ini group kak Ummi kah....cuba teka..heheh



Tu dia GPK kah tu..hehehe
wanita hari ini bergaya dihari penamaan calon
Inilah gambar2 yang ada sepanjang cuti 2 hari...dan bersamaan tarikh penamaan calon bagi pilihanraya kecil Hulu Selangor...
Alhamdulillah gerai shami menjadi tumpuan untuk pengunjung dan petugas sempena pilihanraya ini...
Tokeh kambing dan kawan2 sanggup korban tidur demi menyediakan makanan kepada pengunjung dan petugas...
Terima kasih atas sokongan mereka2 yang telah berminat dengan kambing panggang shami2...
Mudah-mudahan...suatu hari nanti dalam masa terdekat kedai secara tetap dapat dibuka ....mohon doa kawan2 agar tercapai harapan dan cita2 shami dan keluarga...
insyallah..
Lebih banyak gambar boleh di layari di bbqkambing.blogspot.com







21 ulasan:

Rozali berkata...

Assalamualaikum Shami

saya doakan semoga perniagaan shami bertambah maju, terutama musim PRK

Wassalam

afeezz berkata...

salam kak shami : amboi2... mengancam jiwa dan raga kambing panggang tuh... maner tak ramai yg datang menjamu selera....

shami2 berkata...

Salam Cik rozali..

amin, terima kasih atas doa2 tu..

alahai cik rozali..jgan sampai musim PRK..tu sampai bila2 laarr heheh.

Salam dekk afezz
Ko tu kalau dah mengancam...meh ler kunjung bawak kawan2 sekali...heheh

rezeki berkata...

salam shami

semoga suksess dan cemerlang , seronok tak rasanya meniaga sendiri ?

psl pak itam dah rasa betapa seronoknya

pak itam sepinggan tak cukup tau hehe

shami2 berkata...

Salam CR..

Terima kasih..atas semangat dan doa heheh seronok...alhamdulillah

keadaan husb macam citer pengalaman pak itam dolu2 hehehe..
Betui pak itam..yg datang mesti berulang..heheh yang muka merah marah sbb lambat..sanggup tunggu sampai dapat...heheh
tokeh kambing dah mengigil lutut...
nak tutup kedai ..ader yg tahan kenaper ditutup.(sebenarnya tokeh kambing dah tak leh bukak mata..kaki dah tak jejak bumi)..hahahah

Pak itam memang ler makan lebih dari 1 pinggan.. mesti kurang2 2 pinggan sebab ada mak itam..heheh

KAMATO berkata...

Mudah-mudahan bertambah maju

U berkata...

Salaam Shami,

Syabas Shami! Kak chiq doakan semoga bisnes keluarga Shami terus maju dan memperoleh rezeki yang berkat. Amin.
Next gathering PDKM ada chan merasa keenakan kambing panggang spesel ni kot? heheh...

VpeaceV

Ayah Zain berkata...

sALAM Shami2,

wow wow wow, berselera vs terlioq ni. Hari tu semasa di KL az teroder lamb chop, makan saja la. wokeh, lulus,

Rupanya kambing ni tak bagi orang migrain la, ok jer. slurrrrrrrrrppppp.

semoga perniagaan shami2 bertambah maju


pssssssst: pantang nampak kaca mata hitam terus jadi GPK yer.

olive oyl berkata...

salam kak shami...

maaf yer kak shami,olive nak tanya akak shami,
kambing panggang ni hanya utk area selangor sahaja ke??
kalau olive nak order utk majlis perkawinan kat Perlis..boleh tak akak?

shami2 berkata...

Salam olive oyl..

Tu dia jauhnya...heheh tapi dekat ngan kampung akak tuh...kena masa bisa di atur..heheh
Bila nak kenduri tuh....dah comfirm ker tarikhnya..boleh bagi maklumat lanjut...untuk kita tgok sesuai ke tidak....atau kita bole cadangkan kaedahnya supaya olive oly dapat jugak rasa kambing panggang tuhhh insyallah

shami2 berkata...

Salam Komato

Sorry tertinggai turn heheh ..insyallah berkat doa CL khusus dan kawan2 insyallah. Terima kasih atas semangat setia kawan tu..

Salam kak cik..
Amin untuk doa kak cik...mudah-mudahan kak cik di makbulkan Allah...hendaknya
Next gathering yer insyallah ..kita usahakan bawa berbincang ngan AJK..sumer...
Pssssst CL boleh ker...hehhe

Salam Az..

Umanggai..AZ..dalam pantang tu bole terorder lamb chop...hehe lamb ok AZ..jangan kambing kampung dah ler...panas sikit..
Amin ...terima kasih doakan shami2...

Aha..spek itam..GPK...trademark tu...hehhe

boxhousestudio berkata...

Assalamualaikum warohmatullah hiwabarokatuh shami

BHS datang ni intai-intai kambing panggang...aduhai ...walaupun dah dekat tapi masih belum tercapai hajat nak mai ke kedai shami...BHS doakan semoga terus maju dan maju dan sedap dan terus sedap...BHS akan bawa anak-anak makan kambing panggang...silap-silap pak mertua ngan mak mertua BHS angkut sekali...INSHA ALLAH....selamat bergumbira....

shami2 berkata...

Salam boxhousestudio

Jangan intai2 ..jum singgah mai
Kalau dah dekat mailah cepat
Terima kasih atas doamu wahai sahabat
Kalau mai bagitau tokeh..tuh boleh kita keudara
Bual bicara..sambil makan kambing istimewa..hehhe
Selamat mencuba dan jgan segan untuk komen ..nohh

ainhany berkata...

salam kak shami,

tahniah!! nampak laris bisnesss nie...kesian kat kambing2 tu mnjadi sasaran sempena pilihraya rupanya...hmmm apa nak dikata ia makanan kita ...hihihhi

kalau ceq singgah nnti nak order la sepinggan..kalau sedap pasni nak order kat pendang pulak...

semuga sukses !! insyaALLAH

Atikah berkata...

Salam kak,
Alhamdulillah... bertambah maju bisness akak...

olive oyl berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
shami2 berkata...

Salam ainhany

Wah..wah nak order kaaa...sedap atau tidak kena cuba rasa..dululah..hehhe

kat Pendang nanti lepas solat aidilfitri insyallah...kambing panggang akan beroperasi, depan rumah MIL...insyallah tu termasuk dalam perancangan tahun 2010 ..hehehh jom mai lalu kat Pekan Pendang nahhhhh...

Salam tikah...

Alhamdulillah tikah..baru letak langkah kanan dekkk..mudah-mudahan berjaya seperti yang diharapkan...sifu niaga kita tu pak itam hehehe
Jom mai KKB nanti beroperasi sampai 25hb April 2010

Ummi Humaira berkata...

salam sham..

he he he mana plak grup kak ummi nye , akak ni kan wanita mithali ,dok kat rumah jer , kalu ler akak dah dok pulun turun padang n jadi tukang kempen pilihanraya itu dah tandanya dunia dh nk ....

betul ka nk beroperasi kat Pendang raya ni , nanti call akak tau , nk rasa gak daging kambing panggang tu .nanti leh join dgn Ainhany...insyaAllah

shami2 berkata...

Salam kak umi

Wooo..wooo gurau jer kak..jangan kisah..hehehhe sajer buat gempak ja..heheheh

Insyallah kalau diizinkanNYA...

taj berkata...

Salam,

terlioq... teruja... mmg bikin aku tak keharuan...

kambing oh kambing

syabas dan selamat maju jaya...

ainhany berkata...

salam kak shami

insyaalah SKT bakal mncapai sasaran!!!
kita tunggu di PENDANG..setuju bebenor plan kk chaq....Jom JOM...kita singgah dan buat pomosi... dapat laa diskaun kot..

Pak Ngah Hilmi Katering : Lemang dari daun lerek

Salam sejahtera, lemang sangat sinonim dengan Syawal, tahun ini Pak Ngah Hilmi Katering menyajik...