Jumaat, 23 April 2010

Pilihan raya kecil Hulu Selangor ~ Gerai kambing P2




Pagi hari...........


Tika malam hari......
.

Alhamdulillah juga berkat doa saya sekeluarga, kawan2 dimaya dan di Mekah ..CL kita....gerai kambing panggang ini beroperasi dengan baik..dan mendapat sambutan ...

(macam kata CL..tiada sikit pun riak dalam hati apalagi nak bermegah diri dengan cerita kita)

Walaupun shami2 tidak ada sepanjang masa dikedai, kerana bekerja, hanya suami saja dan kawan2nya, menguruskan alhamdulillah ...sungguh tidak terucap dengan kata2..syukur pada Allah Taala..

Usaha untuk membuka kedai secara tetap akan muncul...seiring dengan hasrat yang terpendam sekian lama.....ramai pelanggan beria2 ingin berjumpa semula untuk menikmati lagi hidangan ...

itulah saban kata dan sapa yang diterima....saban hari sepanjang berniaga, laporan suami ..pada shami2...mudah-mudahan rezeki ini berpanjangan...dan diberkati Allah..

hari ni 23hb April 2010, gerai akan tamat beroperasi 25hb April 2010 (malam)

Berikut dalam proses ....kedai secara tetap akan menyusul pula

Itulah harapan pelanggan yang hadir ....no hp diminta untuk simpanan mereka...
Terima kasih kepada CL...kerana mendoakan akak dan abang ...

Juga sifu rezeki....pengalaman anda jadi panduan suami dan saya...
Tidak lupa pada kawan2, yang senyap dan diam saja...hehhe





9 ulasan:

Rozali berkata...

Assalamualaikum Shami

moga sokses selalu
selamat maju jaya

Wassalam

manzlie berkata...

salam from Makkah...

alhamdulilah...syukur melihat impian akak dan abang menjadi kenyataan...cl harap akak dan abang akan senantiasa menjalankan perniagaan berlandaskan hukum2 allah insyallah allah swt akan memberi ruang rezeki pada akak dan abang seluas luasnyer..ituh sahaja doa cl dari makkah untuk akak dan abang...

sampaikan salam cl pada abang long di sekolah...doa cl moga abang long akan menjadi anak yang soleh dan taat pada allah swt dan ibu bapa nyer..


waslam

shami2 berkata...

Salam Cik rozali..

terima kasih kerana setia mengunjungi blog saya...
Terima kasih atas doa..dan semangat yang diberi
Semoga cik rozali dan keluarga juga bahagia...

Ayah Zain berkata...

Salam Shami2
Buka sampai berapa ni
macam nak pergilah
hehehhe

Ayah Zain berkata...

salam shami2

masa operasi sampai pukul berapa?

dekat mana? apa nama tempat jualan itu

taj berkata...

Salam Shami,


syukur ke hadrat Ilahi dgn limpah kurnia rezeki ini... dgn belas kasih Ilahi...

tahniah

Atikah berkata...

Salam kak.
Semoga bisnes terus maju... InsyaAllah...
Tahniah kak...

Noor berkata...

Salam Dinda..

Alhamdullilah.. suka bangat kak ngah bila mana melihat apa yng diusahakan oleh saudara seislam ku @ adinda shami & suami berjaya.. semoga Allah terus melimpahi rezeki2 yang halal kepada diri mu sekeluarga.. aminnn

opss.. sori arr.. ayat sikit kalang kabut.. mata dah mula nak layu nie.. he he

shami2 berkata...

Salam CL...

Terima kasih banyak doakan abnga long, akak dan abang mie...mudah-mudahan Allah terima doa2 kita, insyallah syariat dalam niaga tetap ditegakkan walaupun terpaksa berdepan dengan berbagai halangan ..tentangan..lumrah kehidupan manusia
Doa akak dan abang untuk CL dan kawan2 semua, juga moga kita semua berjaya didunia dan akhirat.

hari jumaat dah baca pesanan nih tapi tak sempat nak balas..sebab nak kejar masa pergi support abang ..
Alhamdulillah abang long baik..ujian bulanan juga baik jadual asrama dan sekolah padat. cuti minggu balik rumah tuk dan tukwan di jitra.

Salam Az..

Maaf ler sibuk sgat..kedai tu bukak dari jam 3 ptg sampai 3 pagi...weekend sebab ramai customer petugas2 situ..tapi kalu AZ datang hari ni 26hb dah tak der, balik rawang dah...tunggu kita bukak kedai..tetap.. ramai duk tunggu nak mai kedai sebab bila makan depar duk teringat..tak leh lupa hehehhe...cuba tanya taj...

Salam taj..
Alhamdulillah taj, nanti bukak kedai meh ler..datang rawang...hehhe terima kasih juga kerna menyokong usha shami dan suami...

Salam kak Noor
Alhamdulillah...amin ,mudah-mudahan segala usaha, diberkati Allah hendaknya insyallah kak..terima kasih atas sokongan mu tu kak...

Malam2 kat kedai mata kuyu jadi segar..bila duk tgok depar makan..sampai cheq pun jadik kenyang kak...mudah-mudahan juga berat badan cheq leh turun sikit..heheh

Salam tikah..

Alhamdulillah amin doa adekk tu terima kasih kerna bagi support..lenkali datang kedai..nah ...bole rasa, boleh sembang panjang..hehhe

Pak Ngah Hilmi Katering : Lemang dari daun lerek

Salam sejahtera, lemang sangat sinonim dengan Syawal, tahun ini Pak Ngah Hilmi Katering menyajik...