Isnin, 15 Mac 2010

JOM RASA KAMBING PANGGANG SHAMI2

"Kambing panggang"

Tetamu dalam rumah sedang menikmati juadah yang ada


Suasana diluar rumah


Amvoiiii cik abang ni sehingga menjilat jari dia aarr


Aksesori bagi kambing panggang...ada coslow, timun, tomati, karet, limau sunkist, dll




lagi gambaq kambing panggang
Persediaan awal sebelum daging kambing panggang di golek



Inilah gambar penuh, tempahan yang diterima bagi jamuan barbeku sempena majlis naik rumah baru kawan hilmi ( suami shami2) ahad 13hb Mac 2010 di Putrajaya.
Kepada kawan2 semua masa gathering di rumah hanis hari tu inilah dia kambing panggang yang disediakan....
Kepada yang berminat untuk menempah silalah rujuk blog berikut : bbqkambing.blogspot.com milik suami saya.....






13 ulasan:

manzlie berkata...

salam kak shami..

nakkkk cikittt.


waslam

CM berkata...

salam.

alahaii sedapp yerr kak shami...ikhlas ni puji..

Kak Sidah berkata...

Salam shami,

Dapat pandang jer, belom dapat rasa, bila agak nya yer.

Rozali berkata...

Assalamualaikum Shami2

kambing favourite saya
telan ayaq liur niiii

he he

Wassalam

Ayah Zain berkata...

Salam Shami2,
ermmm bestnya. tapi az tak berani nak cobak makan. Takuuuuuuuuuuuut

shami2 berkata...

Salam CL...

Cikit jer ker....heheh tunggu aar nanti balik msia..kita makan ramai2 yer.

Salam CM..

Terima kasih alhamdulillah...kalau sedap cm jom ler order hehehhe pssssssst harga untuk kenduri semua sekali RM1700.00. Tuan kenduri bagi extra sbb puashati...

Salam kak sidah..
Kak.. pandang2 jom ler makan ramai2 heheh ..pssssssst bincang lanjut call shami kkk.

Salam cik rozali
Ya kak....baguih..lar saya dulu pun tak makan kambing tapi kambing panggang ni saya makan..sbb tak dak bau...kalau kari kat kedai kalau berbau tu tak leh telan..tapi abang dah tau macam mana nak ilangkan bau..jadi boleh larr makan...

Salam AZ..

Salam takziah untuk pemergian mertua..semoga rohnya ditempatkan dikalangan orang2 yg beriman...
jgan takut nak cobakkk..gerenti kambing panggang saya tidak akan memudaratkan Az...jejiran saya yg ada sakit macam az pun dah makan..ramuannya perap kambing ni ada ubatnya..jadi tak dak masalah kalau makan...

taj berkata...

Salam sHami,


amboi... meriahnya dan nampak sodap...
lepeh nih, mesti depa teringat-2 kambing buatan suami shami... cam taj dok teringat2... sedapnya

shami2 berkata...

Salam taj...

Ya ka teringat hehehe alhamdulillah kalau taj makan bole teringat..orang lain makan pun teringat jugaklah...heheh tulah tempahan diterima hanya melalui kawan dan tetamu yg pernah makan saja..

Taj ..selamat berangkat dah tak lama lagi tu..doakan kesejahteraan kepada saya sekeluarga dan kawan2 semua moga kami juga dijemput ke sana ...insyallah

Che' Pit berkata...

kak shami..

nak.. tak nak sikit, nak banyak

mmg sedap abg buat, huhu..

shami2 berkata...

Salam CP...

Yer ker....tu tunggu kak sidah atur program pulak k..entah biler lah tu...dapat makan kat luar berkelah kat tepi air terjun best nih lepas makan boleh sejukkan badan ...heheh

Psssssst CM da buat kenduri masuk rumah baru ker belum...hikkks

U berkata...

Salaam sis Shami,

mmmm yummy... nampak macam sedap jer kamben tuh...

kak chiq dok jauh... telan ayaq lioq jer larr... heh

VpeaceV

abangsulung berkata...

Asalamualaikum Tokey Kambing Panggang,

Banyak masyuk bulan ni.. heh..heh..heh

KAMATO berkata...

sedapnya... putrajaya kat mana tu

Pak Ngah Hilmi Katering : Lemang dari daun lerek

Salam sejahtera, lemang sangat sinonim dengan Syawal, tahun ini Pak Ngah Hilmi Katering menyajik...