P" NGAH HILMI KAMBIN P'GANG

Selasa, 19 Oktober 2010

GRILL LAMB CHOP....DI KEDAH

Grilled lamb steak Pak ngah hilmi....RM 10.00 sepinggan dikedai....sahaja...lain2 tempat tak dapat.....hhehehe aisehh buah limau dan garpu & pisau blum sempat masuk pinggan tuhhh adik mimi ...dah snap gambarnya....

Grilled Chicken steak...RM 8.00 sepinggan



Grilled Lamb steak..sekeping jarr tau...RM 12.00 sepinggan



Salam semua.....sabtu lepas shami2 dan Pak Ngah telah pulang ke kampung halaman kami...nun jauh di utara negeri kedah.....darul aman yang dicintai...kerana beberapa urusan peribadi....dalam jalan2 kesana kemari memenuhi tanggungjawab kami....sempat lah singgah makan disebuah restoran di Alor Setar atas perbelanjaan seseorang...hehehh dan kami memilih
menu Grilled Lamb steak dan Grilled Chicken Steak.....tu dia gambar yang ada...cuma rasa dan rupa agak beza2....larrr...maklumlah air tangannya pun beza kan....

7 ulasan:

SiNoMoSa berkata...

salam kak sham,

asyik tertunda jer hajat nak serang kambing Pak Ngah..hehe

afeezz berkata...

salam kak shami : aper beza grilled lamd steak kat gmbr pertama ngan ketiga? nama samer tapi harga berbeza? sy pon tak pernah lagi menyerang kedai pak ngah... bila la agaknya nak serang..

Rozali berkata...

Assalamualaikum Shami

lama dah tak rasa grilled lamb steak Pak ngah hilmi

Wassalam

shami2 berkata...

Salam syim..

ye ker...patut tertunda pun sebab kedai baru jer bukak seminggu yang lalu..hari minggu baru ni pun akak tak der balik kedah...hehhe ke depan2 insyallah ada....ehhehe callah dulu...

Salam dekk afezz
Ko pun nak menyerang ker..heheh alah..datang jer selayang ngan rawang bukan jauh pun...tak sampai 15 minit berkereta..kalau jem tak leh tolong lah...psst bezanya kena mailah datang makan dulu barulah tau bezanya hihii..

Salam cik rozali..
Ya ka...heheh ajaklah datin ngan kawan2 datang hehehe meraikan hari ulangtahun di sini...sebelum datang call dululah....

rezeki berkata...

salam shami

lain padang lain belalang
lain tempat lain rasanya
hehehe

selalunya yang membezakan ialah sosnya

shami2 berkata...

Salam shami

Ya betui tu....hehehe sos tu buat rasa sedap..kadang bau kambing kena jaga jugak...bau kuat sangat...ada orang suka ada yang tidak...
Alhamdulillah kambing Pak ngah hilmi..takder bau kambing.... beza daging kambing ngan lembu tu dapat di kenal pasti...

Tanpa Nama berkata...

Eria mana nie