P" NGAH HILMI KAMBIN P'GANG

Jumaat, 6 Ogos 2010

BBQ kambing ~ Ustaz Hanafi & Pn Faridah

Kambing Panggang Pak Ngah Hilmi....
crew Pak Ngah Hilmi....sedang mula memotong daging...

Tetamu yang hadir

Suasana majlis....


Tetamu sedang beratur mengambil makanan



Lorry khas untuk bawa barang2 BBQ kambing
dan katering.....


Salam jumaat semua....moga hari ini lebih indah dari hari2 yang lain..pada kita semua..
Malam tadi...BBQ kambing Pak Ngah Hilmi menyediakan hidangan secara katering di rumah kawan baik, satu UiTM dengan shami2...juga junior ...masa belajar...dan rakan sekelas semasa sama2 menyambung pelajaran di UTM secara out campus....
mereka tinggal di Taman Bukit Permata Sri Gombak....
Suaminya Ustaz Hanafi Abdul Razak...juga merupakan
Pengerusi SIDIM
Pengarah Rumah Sahabat SIDIM
TimBalan YDP Silat Gerak Pusaka Malaysia
Pengarah Pelan & Strategi Profesional Islamic Support & Nurture Group (PISANG)
Pengarah Al Iman Motivation & Training
Pengarah Akademik D'Urut Hanafi....
pernah dijemput sebagai penceramah bagi TV 9 dalam rancangan keagamaan..aiseh lupa lakk nama rancangan tu....
beliau sekeluarga amat meminati hidangan BBQ kambing ni....
semalam berlansung majlis doa selamat bagi kediaman baru beliau, dan juga tahlil utk arwah 2 anak mereka yang meninggal ...serta kesyukuran menyambut Ramadhan yang yang bakal tiba..alhamdulillah ramai jemputan yang hadir..terdiri dari jiran tetangga,jemaah masjid dan rakan2 serta ahli keluarga kedua belah pihak...
antara menu yang diorder...ialah
Nasi goreng cina, mee goreng Pak Ngah Hilmi, kuih, badak, agar2, puding, talam keladi , roti nan, buah-buahan...air oren sunquick, teh tarik, ...serta hidangan istimewa...
Kambing Panggang...
kanopi dan persiapan keseluruhan ..
juga disediakan oleh Pak Ngah Hilmi


Alhamdulillah majlis berjalan lancar...
semua menu hidangan oleh katering Pak Ngah Hilmi...
selesai dihabis seawal 10.30 malam...
alhamdulilah syukur kepada Allah atas segala kurnianya yang telah memudahkan dan melancarkans segala urusan kami...
Jutaan terima kasih kepada Ustaz Hanafi & Puan Faridah Manchullah
sahabat shami2....ini..atas sokongan terhadap bisnes
Pak Ngah Hilmi Grille Lamb steak...

ayahanda Ustaz juga telah berbisik..lenkali bilangan kambing kena diorder tambah lagi...baru puas anak2 cucu makan katanya..
Ya Allah mudah-mudahan impiannya menjadi kenyataan juga pada shami2....
suatu hari nanti..insyallah..
Kepada yang berminat untuk menempah seperti majlis ini bolehlah hubungi Pak ngah hilmi...untuk rundingan dan maklumat lanjut tentang harga, budget, menu dan sebagainya..insyallah...kami sedia memberi khidmat nasihat berhubung menu majlis mengikut jumlah tetamu, budget dan impian anda ....insyallah..
andai berminat sila kemukakan tempahan awal
Pada bulan Ramadhan.....
aktiviti perniagaan hanya dihadkan pada Bazar sahaja...
kerana Pak ngah Hilmi bertugas mengimankan solat isyak...
di Surau Nurikhwan Rawang Perdana dan juga di Masjid Nurul Iman Rawang..mengikut jadual yang telah ditetapkan...
Malam ni
BBQ kambing Pak Ngah Hilmi akan berada di KKB...
bagi majlis kenduri seumpama ini.....
tunggu laporan bergambar seterusnya....insyallah

8 ulasan:

rezeki berkata...

salam shami

alhamdulillah, rezeki yang tidak putus2 dari Allah

Lama pak itam tak makan lamb chop heheheheheh

Ayah Zain berkata...

salam shami2,

alhamdulillah, betrambah lagi rezki Pak Ngah. Kalau az nak order tapi majlisnya do Pontian, boleh di uruskan ke

taj berkata...

Salam Shami,

Alhamdulillah, syukur hanya pada Allah semata2...
makin bertambah rezeki, kenalan dan sabahat...syabas
Semoga Allah terus melimpahkan rahmatnya dan belas kasihnya kpd shami, keluarga dan juga crew2 yg terlibat dlm bisnis ini...
amin amin amin Ya Rabbal alamin

syukur Alhamdulillah

nadz berkata...

Assallamualaikum Shami,

Selalu mama baca dan lihat gambar-gambar di N3 ni. Sentiasa teringin nak rasa kambing panggang Pak Ngah Hilmi..satu hari nak turun KL nak terjah juga ke Rawang nak rasa ..sentiasa melecur air liur..

ainhany berkata...

salam kak shami

alhamdulillah...semakin rancak rezeki pak ngah dan mak ngah ni..Mudah2an berkesempatan ain merasai kenikmatan air tangan org2 beriman ni..berkat insyaALLAH..

shami2 berkata...

Salam Pak itam

Ya alhamdulillah..., jom pekena lamb chop..kat rawang ni...ajaklah mak itam sekali..

Salam Az...

Ya syukur Az...nak ke pontian ker..ala jom ler buat gathering kat sini...dengan kawan2 sumer heheh lepas raya bole kut hehehh

Salam taj...
Alhamdulilillah terima ksih syukur atas pemberianNya...bila pi rumah pelanggan ni...seronok tengok gelagat..tetamu...semalam tulang pun ilang heheheh

Salam mama nadz
Kalau datang Kl singgah lah ke Rawang ...

shami2 berkata...

Salam ain..

Jom jemput datang sabtu malam ahad ni...hehehe

Rozali berkata...

Assalamualaikum Shami

Syukur
Alhamdulillah

berkat kesabaran

Wassalam