P" NGAH HILMI KAMBIN P'GANG

Isnin, 12 Julai 2010

Reunion Maahad ~ Teman Sekolah Pak Ngah Hilmi

Teman Pak Ngah Hilmi & Cik At sekeluarga, juga ustaz dan ustazah...dari kampar turun ke Rawang bagi program makan2 kambing & reunion..tanda ingatan sahabat dan juga sokongan kepada perniagaan kami alhamdulillah...
Dah hampir jam 12 malam teman2 Pak Ngah Hilmi mula beredar..
Hemm... Az tengok tu Uncle kita makan kambing sampai lupa...
jurukamera pun tak sadar aar....hehehh


Lagi gambar teman2 sekolah Pak Ngah Hilmi Maktab Mahmud AS
depar semua berborak...tak ingat apa dah....
Suasana malam tu ramai lebih sepuluh orang hadir..ada yg bawa keluarga...

Pengurus Majlis..berdiri berlebai...


Pak Ngah Hilmi dan kawan2...lama tak jumpa..ada yg hampir 20 tahun..baru bertemu semula
kak Umi cuba perati tengok nilah junoir2 akak..heheh


Sejak petang lagi persiapan telah dibuat bagi menyambut kehadiran mereka




itulah diari catatan pada hari sabtu...malam...alhamdulillah rakan2 teman setempat...dan juga pelanggan yg tidak dikenali....kunjung tiba...kekedai BBQ kambing Pak Ngah Hilmi...
Syukur pada Allah,...mengatur pertemuan istimewa tersebut...



3 ulasan:

Rozali berkata...

Assalamualaikum Shami

kedai Pak Ngah Hilmi ni suatu tempat pertemuan yg baru berjumpa dan yg dah lama tak jumpa

Alhamdulillah
Syukur

Wassalam

afeezz berkata...

salam kak shami : alhamdulillah, makin ramai pelanggan nampak nyer

shami2 berkata...

Salam cik rozali...

Alhamdulillah....ukhwah terjalin kembali dah..itulah istimewanya ada facebook internet dan sebagainya hari ni...betapa perhubungan menjadi cepat dan mudah....segala tranformasi maklumat menjadi cepat...kan...kenalan lama dapat di hubungi semula....hehehe

Salam dekk afezz..

Alhamdulillah..bila dah tahu...makin ramailah pelanggan....biasalah memula ni...

Pssst subjek keusahawanan, subjek wajib kat UiTM ..nostalgia...akak punya busines kedai makan hahahah....