P" NGAH HILMI KAMBIN P'GANG

Isnin, 28 Jun 2010

AQIQAH cucu kembar cikgu Fatimah AF ~ BBQ KAMBING

Tu dia keluarga cikgu fatimah AF....Sharifah Alia, Abahnya dll dimajlis Aqiqah cucu kembarnya
di rumah bisan...BBQ kambing Pak Ngah Hilmi menjadi menu kegemaran...alhamdulillah
dah 2 kali cikgu fatimah sekeluarga menikmati majlis makan yang dihidangkan BBQ kambing Pak Ngah Hilmi..dan berikutnya majlis ke 3..minggu depan insyallah sempena majlis perkahwinan adik ipar kepada Sharifah Alia....

2 ekor Kambing aqiqah yg disembelih disediakan BBQ kambing


dari besan cikgu fatimah AF...untuk cucu perempuan kembarnya..


Nampak BBQ kambing 1 sedang di bakar....




Ini yang dari kambing yang kedua....


Tetamu yang hadir sibuk snap gambar...sikembar ...kak shami2 pulak sibuk

snap gambar depa semua kann...baru adil hehheh



Si kembar sedang tiup lilin...sempena majlia aqiqah dan juga ulang tahun kelahiran yang pertama..alhamdulillah...mudah-mudahan mereka berjaya didunia dan akhirat..



Mama dan Abah tu sedang bergaya..dengan sikembar..



Si ibu sedang membuat ucapan..hehehh



Tetamu yang hadir sedang menikmati BBQ kambing....pak ngah hilmi


Bisan cikgu Fatimah...dalam gambar yang memakai lebai serta tetamu yang hadir


Pak Ngah Hilmi dan BBQ crew..sedang sibuk ...dimeja persediaan



Ermm cik kak kita sedang memilih aksesori BBQ...heheh sempat tu jeling2

kambing tengah golek..

Lagi gambar suasan majlis dan tetamu...akak yg berbaju hitam,suka narr dia ngan kambing dari datang sampai time balik....kambing jer dia makan hehehe..nanti yer minggu depan 3hb Julai..BBQ kambing pak ngah hilmi akan...ada lagi...heheh tunggu


Persediaan telah dibuat..sebelum acara makan bermula..tetamu dan tuan rumah ada didalam rumah bagi majlis doa dll














7 ulasan:

Ayah Zain berkata...

salam shami2,

wow, biz nak menobros zon artis, gamaknya lepas ini glamer la. Alhamdulillah. jangan lupa diskaun arr bila az sampai nanti arr

taj berkata...

Salam,


wahhhh...makin hebat dah kambing pak ngah hilmi nih...kalau tak cukup kaki dan tangan...Taj sedia turunkan kaki dan tangan... upahnya makan kambing sampai kenyang ahhh...heheh

syukur Alhamdulillah

kak su berkata...

Salam shami2

Alhamdulillah...insyaallah bertambah maju lah perniagaan shami2 dan suami hendaknya...

Amin.

Wslm

Ummi Humaira berkata...

salam Sham ...

yg penting kambing panggang tu mesti ada kt Pendang narrr , akak nk gi terjah kat sana plak...

shami2 berkata...

Salam Az...
Ala Az...bukan glemer yg dicari. asal ada tempahan adalah rezeki untuk saya sekeluarga dan warga BBQ kambing..mudah-mudahan rezeki kami berkat dan berpanjangan...insyallah doakannya..

Salam taj..
Alhamdulillah...semoga rezeki berpanjangan hendaknya..insyallah ..tak da hal...

Salam kak su..
Mudah-mudahan kak...bak kata orang perniagaan masih baru nak bertatih...mudah-mudahan kekal dan berpanjangan...sertai diredhai Allah hendaknya

mohd berkata...

assalamualaikum.apakkhabar sekeluarga .semoga dimurah rsampaiezeki dengan usaha jujur dan iklas/. ada kelapangan teringin lagi nak kesana menikmati menu kambing panngang pakngah mie
hj mohd bangi

shami2 berkata...

Salam kak umi

Kak, datang jer kat kedai,...jgan disimpan2 nak tunggu ke pendang nanti aar..hihii takut blum sampai dh habis..bru ni balik kg..30 keping laris betul anak2 sedara kerjakan...saya sempat makan kentang jaa..heheh

Salam cik mohd
Alhamdulillah saya sekeluarga sihat...insyallah mudah-mudahan..usaha berbaloi..disamping mencari rezeki...dapat juga berdakwah melalui makanan.....semua pesanan dan nasihat tuan guru juga sentiasa di amalkan...insyallah moga Allah beri keberkatan dan redha dengan usaha kami sekeluarga...
Terima tuan haji..jemputlah datang lagi...bawa kawan2 dari bangi sekali..boleh juga lawat darusyifa kat sini...